Monday, February 22, 2010

Search keywords

Хммм, много интересно, две заблудени душици са попаднали тук, търсейки "длъжностна характеристика водопроводчик"... :-D За съжаление се съмнявам, че са намерили каквото им е трябвало. Даже бих казал, че са затънали в кълчища, щом са стигнали чак до тоя блог ;).

За съжаление такова е положението и с човечеца, търсил "сервиз за перални аег"... И той като противния ми учител по английски едва ли си е оправил пералнята.

Друга категория са търсачите на литературни анализи, които или са получили нервна криза, като са видели колекцията ми, или изобщо не са загрели за какво става дума. Най-интересно ми е какво точно е имал предвид търсещият "вазов говедца", може би "вазов големо говедо"? "вазов най-големото говедо на балканите"? "вазов булгар-булгар"? Сигурно ще си остане загадка, щото не вярвам втори път да осъмне в този т.нар. блог.

как се оцветява homer simpson Хмм, интересен въпрос.

каква е представата на баба илийца за добро и зло Остави баре един жив, бабината, те това е.

какво значи думата корифейка Браво, браво, търсим сложни думички. Тъй като явно този човек е попаднал на фразата "доцентка-корифейка-биоложка-имуноложка" направо се чувствам отговорен, че съм му доразмътил представата за български език.

корупциа мисли ницше Мисли на Ницше за корупция? Този е попаднал на "Ницше е една гадна шваба", не вярвам да му е помогнало много. ;)

моржовата азбука Абе, може би аз нещо съм в грешка и не е Морзова, а моржова... Може би има и тюленова? :-Р

навиващи се летящи самолети Е, съжалявам, не са тук.


оценки на електропроводи Абе, вие като видите Oink-oink за електропроводи ли мислите, че става дума??


символът на слънчоглед ... ъъъъ...

No comments:

Post a Comment