Sunday, November 2, 2008

Весели мисли на весели даскали (или защо викаме на учениците "мърши")

По български език и литература:
Ти си едно черно петно за гражданите на “Люлин”.
Според мен “Люлин” е центърът на София.
И аз искам да ми паднат 20 лева от тоя, дето пада.
Има неща, които българинът трябва да знае. Иначе той е мърша.
Е ли са българските царе по-велики от сръбските?
- А защо миналата година ни викахте "Не ме гледайте тъпо, а записвайте!", а сега не го правите?
- Че то един осмокласник ако не го смачкаш като фас, той за какво е в осми клас?
Необходимостта от патриотичен подвиг е особено необходима.
...онази част, а тя в голямата си част...
смислопораждащ
Финалът е подобаващ завършек.
...реалната действителност...
На финала трябва аз да завърша.
Въпрос, който е продължение на юнашкия подвиг.
...липсата на безчовечие...
Аз даже вече не знам дали мога да мисля.
...тези реалности се променят...
Ако вие сте “бъдещото бодро поколение” на вазов, аз съм бъдещият пилот на нацията.
БългарщинАта
Финалът е подобаващ завършек.
Вазов разсича световната история. [Аз дори бих казал, че я транжира. ФанА големия сатър и я разсече.]
Българското жертвено пространство се успоредява със световното.
Що не те застрелях аз тебе в осми клас? Щях да съм го излежала вече.[в единайсти клас]
Разликата между действителността и представата за нея е различна.
...постановка, която е поставена...
Божия себепосветеност на игумена
СвЕти норми
Тези сини сливи защо са червени? Ами защото са зелени. [:-D]
...нейно...аааа...облаче...
1915? Ами че тогава Вазов е бил дърт пергиш!
Трябваше да четете Йовков през лятото, а не да си веете гащите по планини, села и морета. Или да си ги веете, но да си вземете и Йовков.
Предупреждавам ви, куклички...в това число и Данчо.
Абе, Данчо, как го правиш това, бе? Където има мърша, там си и ти!
...действителните действия...
всевечни
...да бъде изяснена достатъчно ясно...
...трагизмът на братоубийствения разлом...
...да преоцени ценностите...
...поезията на българската литература
Съскам през зъби!
не-тук пространство
...усещане за пределност, изолираност и крайност.
Изчерпването на Аза води до неговото изчезване.
гранична преграда

По физика:
То се върти праволинейно
Ето ви например друг пример
Задачите след учебника
Чертежът стана грозен като Втората световна война. Важното е да надраскаме нещо.
Какво се дърпаш от мене, все едно ти показвам черва от костенурка?
Мойсей водел там египтяните...
...стабилен радиоактивен елемент...
...фотоплаките тогава стрували по пет кила жълтици... [по времето на Бекерел - края на XIX век]
Аз бих легнал върху реактора в Козлодуй. Ще видим дали след няколко години ще ми порасне втора глава.
...осезаемо го усещате...
...съответства съответната...
...единият натрупва, другият си прави лавини...
...бактерията е микрогад...
...номерът на орбиталата...
Физиката е като манекенството – трябва да ми се харесаш.
Ще те изпратим в Белия дом да кашляш на джордж буш, бактериологична бомба такава!
Закон на Шарл... Шарл Перо и Червената шапчица.
...вече оттук нататък вече...
Следващата задача е следната:...
Краят на предния става начало на предходния.
Обемите имат равни обеми...
...един пръчковообразен магнит...
...и пак се пресова пресата...
Все ми е тая дали няма да прекръстят НПМГ на квартален техникум “Бай Ганьо”.
Разфишичка ги.
Разбирам ако е човек профил физика – него може да го мачкаш, докато диша.
Закон на Кулон за част от веригата.
Физиката е като жената, колкото повече я ухажваш, тя толкова повече разкрива прелестите си.

И още чудесии, които не съм записвал аз:
Учителската професия е една от най-добрите – хем си избивам комплексите като малтретирам учениците, хем ми плащат.
Учениците в предното си училище ги питах как се казвам и какво преподавам, за да им пиша тройки.
Силата, с която ще блъскам гъбата, зависи само от моята злоба към нея. Масата на гъбата си е изцяло неин проблем.
Вие химиците сте много умни – какви дълги думи там измисляте за имена на съединения. Ние физиците – само прости работи – “камък пада надолу”, “кон тегли каруца”.
Трабантчето може и да не успее да изкачи хълма, но има вероятност да направи тунел под него. [обяснение на тунелен ефект]
Това да не го кажете на някой физик! Ще дойде да ми вдигне скандал и да ми оскубе веждите с пинсета!
Това е мъчение, измислено от Светата инквизиция. [найлоновите опаковки]
Аз на табели не вярвам. Гледам – пише “жени”, влизам, а то – тоалетна.
Щракането на ключа на лампата е част от нормалното човешко развитие. Предлагам ти днес като се прибереш у вас да пощракаш малко.

- Господине, какъв е поводът?
- ...
[друг] – Е, що трябва да има повод човек да изглежда нормално?
- Тук ме обиди два пъти – първо, че досега не съм изглеждал нормално и второ – че сега само изглеждам.

- Господине, може ли да ме изпитате писмено?
- Да, може...с тебешир на дъската.

- Имам въпрос...ъ-ъ-ъ имаме много въпроси.
- И аз имам много въпроси, ама ще ги задам след малко.

No comments:

Post a Comment